Vše o nákupu

Doručení zboží

Přepravní služba ČR

  • Zboží skladem Vám bude doručeno nejpozději do 48 hodin k vašemu domu od expedice (běžná doba dodání je ale zpravidla 24 hodin). Běžný rozvozový čas u této dopravy jsou všední dny od 8 do 18 hodin. Prostřednictvím produktu Soukromá adresa – B2C, který zaručuje telefonickou avizaci samotného doručení vás před samotným rozvozem bude kontaktovat řidič PPL a domluví se s vámi na přesnějším čase rozvozu. V případě, že nebudete přítomni vám bude zanecháno oznámení o doručení, ve kterém naleznete kontakt na doručující depo pro upřesnění druhého bezplatného doručení.
  • Zboží můžete zaplatit bankovním převodem před expedicí nebo dobírkou v momentě předání zboží.
  • Doprava je hrazena zákazníkem viz. nákupní košík, kde je přesně uvedeno kolik Vás bude stát poštovné.
  • PŘEVZETÍ ZÁSILKY – Reklamace mechanického poškození – Zákazník je povinen zkontrolovat obal zásilky a převzít ji pouze pokud není nijak poškozena. V opačném případě je nutné sepsat s řidičem škodní protokol nebo zásilku odmítnout. Mechanické poškození výrobku v neporušeném obalu je nutné nahlásit do 3 dnů od převzetí zásilky dopravci. V případě reklamace NEVYHAZUJTE OBAL – je předmětem důkazního řízení. Na pozdější reklamace tohoto charakteru nebude brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.

Doprava TopTrans

  • Přepravní službou TopTrans zasíláme pouze objemné předměty jako např. vany, sprchové kouty apod.
  • Zboží vám bude doručeno za 1. zamykatelné dveře vašeho domu.
  • Doprava je hrazena zákazníkem viz. nákupní košík, kde je přesně uvedeno kolik Vás bude stát poštovné.
  • Řidič vám před svým příjezdem zavolá a avizuje svůj příjezd.
  • Řidič je vybaven manipulačním vozíkem pro převoz objemného zboží po rovném podkladu. Zboží rozváží pouze jeden řidič proto pro případnou pomoc např. při stěhování do schodů u těžších zásilek je potřeba, abyste si zajistili pomocníka, který Vám s výnosem pomůže. Zboží Vám bude dopraveno za první uzamykatelné dveře na dodací adresu. Další případná manipulace je možná vždy pouze po dohodě s řidičem.
  • Doručení v pracovních dnech (8–16 hod).
  • Zboží můžete platit bankovním převodem předem, dobírkou.
  • Touto dopravou vám můžeme dovézt zásilky od 0 do 300 kg.
  • PŘEVZETÍ ZÁSILKY – Reklamace mechanického poškození – Zákazník je povinen překontrolovat a převzít zásilku pouze není-li nijak poškozená. V žádném případě nepodepisovat řidiči přepravní list před důkladnou kontrolou zboží, a to i pod obalem! (u krabicových obalů postačí pouze vizuální kontrola o neporušenosti a nepoškození kartonu). Před samotnou kontrolou zboží pod obalem je zákazník povinen napsat řidiči do přepravního listu reálný stav obalu, a to i v případě, že je nepoškozen. V případě poškození zboží je nutné s řidičem sepsat škodní protokol a pro urychlení dalšího postupu doporučujeme kontaktovat naši zákaznickou linku 325 599 068. Na reklamace mechanického poškození výrobku po podpisu přepravního listu bez výhrad nebude brán zřetel s ohledem na přepravní podmínky přepravce.

Osobní odběr

  • Osobní odběr je možné provést po předchozí domluvě ve smluvený den a čas.
  • Zboží k osobnímu odběru je možno převzít v pracovní dny od 8–17hod., v sobotu 8–11hod.
  • Výdejní sklad:
    • Instalatérské potřeby Šátek CZ s.r.o.
    • Kostelní Lhota 44
    • 289 12 Sadská
  • MAPA
  • Telefon: +420 325 599 068.
  • Mobil: +420 733 120 325.
  • Při osobním odběru je možno platit pouze hotově nebo předem bankovním převodem – zboží zaplatíte bankovním převodem a pak si jej osobně vyzvednete. Při vyzvednutí zboží budete vyzváni k prokázání totožnosti.
  • Osobní odběry nejsou nijak zpoplatněny.
  • Při odběru zboží se, prosím, prokažte číslem Vaší objednávky, zrychlíte tak vyřízení objednávky. Děkujeme.


Platba za zboží

Platba při převzetí zboží

  • Nejpoužívanější způsob platby, kdy objednané zboží hradíte při jeho převzetí.
  • Vždy si prosím připravte potřebný obnos, urychlíte tím předání zásilky.
  • Tento způsob platby volíte i v případě osobního vyzvednutí zboží na kontatním místě.

Platba převodem předem

  • Při volbě platby bankovním převodem předem dostanete kompletní údaje, včetně čísla účtu a variabilního symbolu, emailem při potvrzení objednávky.
  • Při platbě předem je také nutné, aby byla částka připsána na náš účet nejpozději do 7 pracovních dní po potvrzení objednávky. Po tomto termínu bude objednávka považována na STORNOVANOU.
  • Při osobním odběru zboží a při platbě předem, je nutné předložit doklad totožnosti.

Platba kartou

  • Při osobním odběru je možno platit na místě kartou.


Obchodní podmínky

1) Základní údaje

Prodejce: Instalatérské potřeby Šátek CZ s.r.o.
Velké Zboží 169/VII, Poděbrady, 290 01

IČ: 264 989 79
DIČ: CZ26498979

(dále jen „dodavatel“)

Kontaktní údaje – obchodní oddělení:
Kostelní Lhota 44
289 12 Sadská
Mobil: +420 730 193 485
Tel./Fax: +420 325 599 068
Email: eshop@satekmm.cz
Na emaily odpovídáme v pracovní dny zpravidla do 24 hodin, nejdéle však do 2 pracovních dnů.

Adresy servisních míst:
Aktuální adresy servisních míst jednotlivých výrobců sdělíme na požádání.

2) Objednávka zboží

  • Seznam zboží na stránkách Instalatérské potřeby Šátek CZ s.r.o. je katalogem běžně dodávaného zboží. Dodavatel nezaručuje okamžitou dostupnost všech položek zboží. Dostupnost zboží bude vždy potvrzena na základě poptávky.
  • K objednání zákazník vybere zboží, řádně vyplní objednávkový formulář a objednávku odešle. Odeslaná objednávka zboží je návrhem na uzavření kupní smlouvy. Objednávka dále slouží k rezervaci zboží.
  • Ceny zboží si může zákazník ověřit u jednotlivých položek zboží. Ceny za dopravu a další poplatky si zákazník může ověřit na stránce Doprava.
  • Před odesláním objednávky bude vypočtena celková cena za zboží včetně souvisejících poplatků, a zákazník bude vyzván k jejich odsouhlasení.
  • Zrušení objednávky
    Zákazník i dodavatel mohou bez udání důvodu zrušit objednávku zákazníka až do potvrzení objednávky dodavatelem. Pokud zruší objednávku dodavatel, zpravidla uvede důvod, proč není možné objednávku potvrdit.
  • Zrušení objednávky po okamžiku uzavření kupní smlouvy je možné jen po předchozí dohodě dodavatele a zákazníka, a za podmínek, které si vzájemně sjednají.
  • Ceny stanovené v internetovém obchodu platí jen pro objednávky přes internet.
  • Zboží z výprodeje je dostupné v omezeném počtu.

3) Zaslání zboží

  • U zboží, které má být zákazníkovi zasláno poštou nebo zásilkovou službou, se k vlastnímu uzavření kupní smlouvy vyžaduje závazné potvrzení objednávky dodavatelem.
    Závazným potvrzením objednávky není automaticky generované elektronické potvrzení o přijetí objednávky do systému dodavatele, ale jde o elektronicky zaslané potvrzení označené jako „konečné potvrzení objednávky“ či telefonické potvrzení objednávky dodavatelem, kdy si dodavatel a zákazník potvrdí obsah objednávky, zejména druh zboží, počet kusů, cenu za zboží a přepravu, a způsob a termín doručení. Okamžikem potvrzení je uzavřena kupní smlouva. U položek označených DOPRAVA ZDARMA, platí tato informace pouze v rámci ČR.
  • Dodací lhůta
    Objednané zboží bude dle jeho dostupnosti a provozních možností dodavatele dodáno v co nejkratší době poštou nebo jiným přepravcem, obvykle do 1–7 pracovních dnů od závazného potvrzení objednávky.
    Zboží se považuje za dodané doručením na adresu, kterou zákazník stanovil v objednávce.
  • Způsob dopravy
    Dopravu na určenou adresu zajišťuje dodavatel, a to na území celé České a Slovenské republiky. Konkrétní způsob dodání si zvolí zákazník sám, aktuální ceník je uveden na stránkách Instalatérské potřeby Šátek CZ s.r.o. v sekci Doprava, nebo je možné si jej vyžádat v provozovně dodavatele v písemné podobě.
  • Způsob uhrazení ceny za zboží
    Zákazník má několik možností uhrazení kupní ceny za zboží. Zboží je možné v plné výši uhradit osobně v kontaktním místě dodavatele, dobírkou v místě předání zboží prostřednictvím smluvní zásilkové služby, nebo poukázáním kupní ceny na účet dodavatele pod příslušným variabilním symbolem.
    Zásilka se zbožím obsahuje vždy daňový doklad.
  • Převzetí zboží
    Zákazník je povinen prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je zákazník za přítomnosti dopravce povinen zkontrolovat stav zboží, a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost potvrdit dopravcem.
  • Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi poskytnuta přiměřená sleva nebo dodán nový výrobek. Zákazník má také právo od smlouvy odstoupit.
  • Podepsáním dodacího listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy pak nelze brát zřetel a budou zamítnuty.
  • Komunikace mezi zákazníkem a dodavatelem
    Další komunikace mezi dodavatelem a zákazníkem je uskutečňována elektronickou poštou, pokud se strany nedohodnou jinak.

4) Osobní odběr zboží

  • Zboží je zákazníkovi na kontaktním místě rezervování po dobu 3 pracovních dnů od výzvy k odběru zboží. Zákazník má právo si zboží na kontaktním místě před uzavřením kupní smlouvy prohlédnout. Vyzvednutí zboží na kontaktním místě je možné pouze po předchozí domluvě mezi zákazníkem a dodavatelem.
  • V případě osobního odběru zboží na kontaktním místě se kupní smlouva považuje za uzavřenou až zaplacením celé kupní ceny a převzetím zboží zákazníkem.
  • Zboží k osobnímu odběru je možno převzít i v sobotu 8–11hod.

5) Záruční podmínky a reklamace – uplatnění práv z odpovědnosti za vady

  • Záruční doba a záruční list
    Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem.
  • Záruční doba je uvedena u každého zboží v jeho popisu. Pokud k danému výrobku existuje záruční list, pak je vystaven v den prodeje zboží. V případě, že záruční list neexistuje, slouží jako záruční list daňový doklad.
  • Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat.
  • Záruka na koupené zboží je vázaná na osobu původního kupce zboží a není přenosná na další osoby.
  • Zákazníkům, kteří zboží používají pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem, není záruční doba stanovena občanským zákoníkem. V tomto případě záruční dobu stanovuje konkrétní dovozce zboží do ČR. Záruční doba uvedená na našich stránkách je určena pouze pro spotřebitele, nikoliv pro podnikatele, kteří zboží kupují v rámci své podnikatelské činnosti (nákup na IČ).
  • Reklamace
    V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží.
  • Postup reklamace
    Pokud chce zákazník reklamovat zboží koupené v internetovém obchodě Instalatérské potřeby Šátek CZ s.r.o., zašle email na emailovou adresu eshop@satekmm.cz, kde uvede zejména typ výrobku, číslo prodejního dokladu a popis závady. Do dvou pracovních dnů budou zákazníkovi zaslány informace o dalším postupu.
  • Je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží. V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nejnižší nutné výši k bezpečnému doručení (nutné doložit doklad k této přepravě). V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani dodavatel nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv spotřebitele).
  • Vyřízení reklamace Dodavatel posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace. Následně bude zákazník vyzván k vyzvednutí reklamovaného zbo­ží. Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní.

6) Odstoupení od smlouvy

  • Právo zákazníka na odstoupení
    Zákazník je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že dodavatel nesplní smluvené podmínky dodání.
  • Zákazník, který nekupuje zboží v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, má dále v souladu s § 53, odst. 7 a § 54 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. V takovémto případě se zákazník zavazuje uhradit firmě Instalatérské potřeby Šátek CZ s.r.o. storno poplatek ve výši minimálně 200,– Kč dle podmínek výrobce, který slouží k pokrytí nákladů spojených se stornem objednávky. Záloha je v tomto případě nevratná.
  • Právo dodavatele na odstoupení
    Dodavatel je oprávněn od smlouvy odstoupit pouze do okamžiku odeslání zboží, a to jen v případě nedostupnosti zboží nebo výrazné změny ceny zboží. Před odstoupením je ale dodavatel vždy povinen kontaktovat zákazníka za účelem dohody o dalším postupu.
  • Postup v případě odstoupení od smlouvy
    Vzhledem k tomu, že v případě odstoupení se smlouva od počátku ruší, vrátí nebo nahradí dodavatel zákazníkovi a zákazník dodavateli veškerá přijatá plnění ponížené minimálně o 200 Kč, dle podmínek výrobce, jako stornopoplatek. Záloha je v tomto případě nevratná.
  • Zákazník může od smlouvy odstoupit tak, že tuto skutečnost oznámí dodavateli, a to elektronicky na emailovou adresu eshop@satekmm.cz nebo písemně na kontaktním místě. Při odstoupení je nutné uvést číslo objednávky, variabilní symbol a datum nákupu a předložit originál dokladu o koupi zboží.
  • Pokud již zákazník zboží obdržel a převzal, zašle zboží zpět do provozovny dodavatele, kde dodavatel bez zbytečného odkladu posoudí stav vráceného zboží. Zboží zaslané zpět dodavateli musí být v neporušeném stavu, nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství a všech poskytnutých dokladů včetně dokladu o koupi).
  • V případě, že je zboží vráceno dodavateli v jiném než neporušeném stavu, je zákazník povinen nahradit zejména náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží. Úhrada těchto nákladů a škody proběhne tím, že kupní cena, která je dodavatelem v případě odstoupení vrácena, je o tyto náklady a škodu odpovídajícím způsobem snížena.
  • Pokud zákazník splní všechny výše uvedené podmínky pro odstoupení od smlouvy, dodavatel mu vrátí již zaplacenou kupní cenu nebo její část, a to nejpozději do 30 dnů po vrácení zboží. Dodavatel vrací finanční prostředky na účet kupujícího po podpisu dobropisu.

7) Nevyzvednutí objednaného zboží

  • V případě, že kupující nevyzvedne zásilku již odeslanou, která se následně vrátí zpět prodejci jako nevyzvednutá/od­mítnutá/vráce­ná z důvodu neznámé adresy, je kupující povinnen prodávajícímu uhradit veškeré náklady (poštovné a balné) spojené se zasláním zásilky objednanou kupujícím, včetně manipulačního poplatku ve výši 100kč. Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad akceptuje veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i v den odeslání objednávky platnou výši ceny objednaného zboží (včetně příp. expedičních a dopravních nákladů), nebude-li v konkrétním případe prokazatelně dohodnuto jinak. Odeslanou objednávkou (návrhem kupní smlouvy) je kupující po dobu stanovenou k dodání zboží neodvolatelně vázán. Účastníci se výslovně ve smyslu ust. § 262 odstavec 1 obchodního zákona dohodli, že není-li podmínkami výslovně stanoveno jinak řídí se jejich práva a povinnosti obchodním zákoníkem, zejména jeho ust. § 409 a násl..

8) Ochrana osobních údajů spotřebitele

  • Dodavatel shromažďuje se souhlasem zákazníků osobní údaje zákazníků, a to jméno, adresu, telefon a emailové spojení. Tyto údaje slouží především pro usnadnění objednávek zákazníků v budoucnu.
  • Pokud zákazník projeví svůj souhlas, může mu dodavatel sdělovat emailem a telefonicky obchodní sdělení s novinkami, nabídkami, inzercí a nabízet účast v anketách a průzkumech trhu.
  • Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě.
  • Svůj souhlas s uchováváním a zpracováváním osobních údajů nebo se zasíláním obchodních sdělení může zákazník kdykoliv odvolat, a to tak že zašle emailovou zprávu na eshop@satekmm.cz nebo tuto skutečnost oznámí dodavateli telefonicky.

9) Závěrečná ustanovení

  • Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi dodavatelem a zákazníkem. Dodavatel si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit. Změněné podmínky vyhlásí vhodným způsobem na internetových stránkách Instalatérské potřeby Šátek CZ s.r.o. stejně jako ve svých provozovnách nejméně měsíc před účinností nových obchodních podmínek.

"Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin."

Reklamace

Stáhnout reklamační list